Algo tan necesario, paz. Parece fácil, pero no lo es.
Lo contrario a la paz es la guerra, el conflicto.
La guerra lo perjudica todo.
En la guerra hay muerte, enfermedad, destrucción, hambre, sed, falta de vivienda, falta de empleo, miedo, angustia.
En la guerra hay destrucción de ciudades, de hábitats, de medio ambiente.
En la guerra hay contaminación del aire, tierra, ríos y mar, procedente de los incendios, combustible de aviones, carros de combate, armamento.
¿Qué se puede hacer? Ante todo entender que se puede convivir, llegar a acuerdos con los que todo el mundo gane. Y esto se consigue sembrando la convivencia cada día, desde lo pequeño, desde lo más cercano. Respetarnos a nosotras y a nosotros nos llevará a respetar al resto de personas. Cuidar nuestra casa, nuestro barrio, la Naturaleza que nos rodea. Ayudar a los y a las demás en la medida que podamos. Colaborar con entidades que cuidan a las personas y a la Naturaleza, tanto como personas socias o voluntarias (según el deseo y las posibilidades de cada persona).
Tan necesaria la paz.
Sembremos paz.
Trabajemos para la paz.
Algo tan necesario, paz. Parece fácil, pero non o é.
O contrario a paz é a guerra, o conflito.
A guerra prexudícao todo.
Na guerra hai morte, enfermidade, destrución, fame, sede, falta de vivenda, falta de emprego medo, angustia.
Na guerra hai destrución de cidades, de hábitats, de medio ambiente.
Na guerra hai contaminación do aire, terra, ríos e mar, procedente dos incendios, combustible dos avións, carros de combate, armamento.
Que se pode facer? Ante todo entender que pódese convivir, chegar a acordos cos que todo o mundo gañe. E isto conséguese sementando a convivencia cada día, desde o pequeno, desde o que temos máis preto. Respectarnos a nós levaranos a respectar ao resto de persoas. Coidar a nosa casa, o noso barrio, a Natureza que nos rodea. Colaborar con entidades que coidan ás persoas e á Natureza, tanto coma persoas socias ou voluntarias (segundo o desexo e as posibilidades de cadaquén).
Tan necesaria a paz.
Sementemos paz.
Traballemos para a paz.