sábado, agosto 17, 2024

Atención en trabajo social independientemente de la situación económica y/o social / Atención en traballo social independentemente da situación económica e/ou social

Aunque cada vez se piensa menos, es habitual la creencia de que si una persona acude a una oficina de trabajo social, sobre todo si es en la Administración Pública, es porque no tiene ingresos suficientes y va a solicitar una prestación económica: “una ayuda”. Pero esto no siempre es así. Con el aumento de la esperanza de vida cada vez son más las personas de todo tipo y condición social y/o económica, que acuden a profesionales del trabajo social solicitando información sobre recursos para personas mayores que, con el paso del tiempo sufren un deterioro, y no pueden valerse por sí mismas al 100% y necesitan un apoyo. Lo mismo ocurre con personas de todas las edades que están en situación de discapacidad por diferentes causas. 

Algunas de las cuestiones que esperan resolver son:

-Yo no sé cuidar a una persona dependiente, ¿A quién llamo? ¿Quién me ayuda?

-¿Cuánto cuesta? ¿Me llegará el dinero? ¿Tendré que solicitar alguna prestación económica?

-¿Cómo desplazo a la persona dependiente al recurso escogido? ¿Hay vehículos especiales?

-No quiero que se desubique, ni sacarla de casa ¿Puede venir alguien a cuidarla?

-¿Hay que hacer mucho papeleo?

Aquí el trabajo social, tanto público como privado, tiene una función importante aportando información y ayudando en gestiones y trámites para poder resolver estas situaciones. No hay que dudar a la hora de consultar.

Aínda que cada vez pénsase menos, é habitual a crenza de que si unha persoa acode a unha oficina de traballo social, sobre todo se é na Administración Pública, é porque non ten ingresos suficientes e vai solicitar unha prestación económica: “unha axuda”. Pero isto non sempre é así. Co aumento da esperanza de vida cada vez son máis as persoas de todo tipo e condición social e/ou económica, que acoden a profesionais do traballo social solicitando información sobre recursos para persas maiores que, co paso do tempo sofren un deterioro, e non poden valerse por si mesmas ao 100% e precisan un apoio. O mesmo ocorre con persoas de tódalas idades que están en situación de discapacidade por diferentes causas.

Algunhas das cuestións que agardan resolver son:

-Eu non sei coidar a unha persoa dependente, a quen chamo? Quen me axuda?

-Canto costa? Chegaranme os cartos? Terei que solicitar algunha prestación económica?

-Como desprazo á persoa dependente ao recurso escollido? Hai vehículos especiais?

-Non quero que se desoriente, nin sacala da casa, pode vir alguén coidala?

-Hai que facer moito papeleo?

Aquí o traballo social, tanto público como privado, ten unha función importante aportando información e axudando en xestións e trámites para poder resolver esas situacións. Non hai que dubidar á hora de consultar. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario