Llega el mes de noviembre y además del Samaín, hay otra fiesta relacionada con la Naturaleza que es el Magosto. Tiene lugar a lo largo del mes, especialmente el día 11, y se celebra la cosecha de la castaña, un fruto presente desde la prehistoria cuando era un alimento mucho más importante de lo que es ahora, ya que no había patata o maíz.
Hoy en día el Magosto se celebra casi igual, con una comida o merienda en el monte y si llueve en un lugar cubierto, en algún cobertizo, en antiguos establos, etc. Allí se asan castañas en las brasas de una hoguera y se comen acompañadas de vino de la última vendimia y chorizo, panceta, bica, queimada, etc. También se tiznan las caras y se cantan temas tradicionales.
Una fiesta para disfrutar con respeto a la Naturaleza.
Chega o mes de novembro e ademais do Samaín, hai outra festa relacionada coa Natureza que é o Magosto. Ten lugar ao longo do mes, especialmente o día 11, e celébrase a colleita de castañas, un froito presente desde a prehistoria cando era un alimento moito máis importante do que o é agora, xa que non había pataca ou millo.
Hoxe o Magosto celébrase case igual, cunha comida ou merenda no monte e se chove nun lugar cuberto, nalgún pendello, en antigas cortes, etc. Alí ásanse castañas nas brasas da cacharela e cómense acompañadas de viño da última vendima, chourizo asado nunha folla de verza, bica, queimada, etc. Tamén tísnanse as caras e cántanse temas tradicionais.
Unha festa para desfrutar co respecto á Natureza.
No hay comentarios:
Publicar un comentario